Sunday, October 30, 2011

upDatela!!

lme nk mamp0s xupdate nih..rse mcm kek0k p0n ade..pe eyh nak cakap..selalunye,sebelum adap lapt0p melimpah ruah ape yang aku nak tulis..tapi bile da adap mendealah ni..0tak aku jem..*pe bende k0 nak ckp ni mar*haha..
aku cite pasal idup aku kt UPm jela eyh..hehe
sebelum msuk UPM ni aku ingatkan kt U ni 1 kelas mstyla rmaikan..tapi sangkaan aku meleset same skli..
haha*budak baru blja*
kelas aku seramai 30 orang..1 atlet untuk sea games jadik extendla..yg len2 tinggalla 29 orang..
berkasih sayang..hehe
nila wjh2 nkl..haha..aku da mule syg sgt kt d0wg ni..d0wg ni bek2 sgt..sume amek bert antre 1 dgn lain
aku syg k0wg sgt3..huhu..persahabatn menjanjikan sesuatu yang amat brharge..huhu..
2 jela eyh wt mse skang ni..aku da mls nk menaip..haha..g0t 2 go..tata..

No comments:

Post a Comment