Sunday, October 30, 2011

psl PL plak..haha

0kok,mse 2 da cite pasal nikan,pe ni aku punye classmate..sakang ni aku nak cite pasal s0wg2 plak..
aku rase terpanggil untuk cite pasal pengarah PL 2 aku ni..AMIR KHAIRUDDIN BIN MOHD ZIN..
*haha aku hafal*


die cute je 0wang die,*kembang da*..x,x..ni ikhlas k..haha,sebagai s0wg pengarah PL2 die susah sket nak bertenang..mks0d aku memg kelam kabutla kawan aku yang s0wang ni sampai aku yang jadik tensi0n sebab die..haha..makan xlalu,mandi xbasah..*yeke*aku harap die bly jadik pengarah yang berdedikasi..satu je tabiat die,HARI NI MAKAN UNTUK ES0K SEKALI,PASTU ES0K UNTUK ESOK,ES0K UNTUK ES0K*bly bayang x*haha..layanla gambar die dulu..


kacak xsye?if kacak bly add sye d fb k..
tym ni die kene jadik mask0t 4 tetra ketupat..actuallykan mir,k0 xpayh pkai sarung 2
p0n da bly jadik maskot
kaki p0n jadikla mir eyh..*kasot amir yang wane itam 2*haha


2jela gambar yang ade dalam simpanan aku..if ade yang terbaru k0wang p0n xsaba nak teng0k..f0ll0w bl0g aku k..nanti aku akan cite pasal bebudak yang lain plak..this is my pr0mise..hehe..0kla..ngant0kla..tata..gt0..haha*nak jugak gt0*
(amir this is 4 u)

No comments:

Post a Comment