Friday, July 15, 2011

sujud syukur ku panjatkan..

ting t0ng..bunyi mesej aku.aduh!dari 15888.macam mane nih nak buka ke xnk?aku tanye diri aku.kang if bukak xdapat kang,xlalu nk mkn durian ni lgk..ala,bukak jela da xbly tunggu da nih..


RM0.20: (no ic): TAHNIAH!anda berjaya ditawarkan program pt di UPM.


dpt je msj nih.aku stret jerit.mak amai dapat!!!!mak p0n tengah mkn2 durian stret menjerit alhamdulillah then terus menangis sambil peluk aku.pelukan yang sangat bermakne bagi aku.cite2 aku tercapai jugak nak masuk universiti setelah ramai yang kutuk2 aku masuk form6.then ade jugak yang tanye2 aku "amai bile nak masuk u?ke nak kahwin.."
k0wang ni jawapan aku untuk k0wang..
alhamdulillah Allah da makbulkan d0a aku..huhu..sungguh2 terharu dan bersyukur ke hadrat Allah S.W.T..


woot2:s0ry lambat gegile p0st nih..bz kija..haha (^^,)

No comments:

Post a Comment