Tuesday, November 8, 2011

sesi mengUPDATE bl0g..

bile teng0k sume 0wang update bl0g die..aku p0n terkial2 nak update bl0g aku jugakkan..bukan niat nak melawan..tapi nak lawan jugak..haha*gurau2*
actually,hari 2 aku da cerite pasal pengarah pL akukan..kali ni aku nak cerite pasal S/U plak..S/U kedua ni merangkap pen0long aku*bile aku da cakap cantu 0fc0zla k0wang taw pangkat aku apekan utk pL ni*
haha..nak jugak..0k0k..name dia NURUL ATIQAH BINTI ZAINUREN..haha~
0k..bercerite mengenai diri die ni..asal pahang,specky,gedik sket*xm0 marah eyh*haha..tapi tym wat keje die akan bersunguh2 sampai sanggup kene buli..hehe*terbaik*tapi bukan aku yang buli die eyh..ade gambar die ni..jap eyh..
peace awak~


muncung kene lagik panjang..0k u'll


lappy die..angry bird..
haha..ckupla 3 eyh..banyak2 kang tak0t k0wang bushan..pape p0n..aku happy dapat berkawan dengan d0wang nih..nyway..tym 2 g0..tata..
(iyka made 4 u)

No comments:

Post a Comment